Podmínky & Ujednání služeb PaYard
Tyto Podmínky a Ujednání („Podmínky“) upravují váš přístup a používání služeb poskytovaných prostřednictvím této Webové stránky, včetně, ale nikoli výhradně, výměny virtuálních aktiv (kryptoměn) v souladu s platnou legislativou Evropské unie a České republiky, poskytovanou na webové stránce payard.cz, stejně jako našich mobilních aplikacích PaYard dostupných na Google Play a Apple App Store (dále společně označovaných jako „Webová stránka“, „Platforma”). Přístupem k našim službám nebo jejich používáním souhlasíte, jako klienti („Klienti“, „vy“ nebo „vaše“), ať už jako jednotlivci nebo právnické osoby, s těmito Podmínkami.
Společnost se zabývá stížnostmi v souladu s platnou legislativou a v souladu s interními pravidly společnosti pro zpracování stížností.
Úvod a identifikace provozovatele webových stránek
Podmínky upravují poskytování služeb PaYard Klientovi.
Webové stránky spravuje:
PaYard s.r.o.
Registrovaná kancelář: Vlkova 532/8, Žižkov, CZ-13000 Praha
Identifikační číslo společnosti (IČO): 19555792
Registrováno: Obchodní rejstřík vedený Městským soudem v Praze
E-mail: support@payard.cz
Webové stránky: https://payard.cz
Poskytovatel služeb týkajících se kryptoaktiv (CASP) Licencí _______________________
PaYard s.r.o. (dále jen „Operátor“, „my“, „nás“ nebo „naše“) je společnost zapsaná podle právních předpisů České republiky a působí jako poskytovatel služeb týkajících se kryptoaktiv (CASP) v souladu s Nařízením (EU) 2023/1114 o trzích s kryptoaktivy (MiCA) a příslušnými národními implementačními opatřeními.
Operátor poskytuje pouze non-kustodální výměnné služby, což znamená, že uživatelé si po celou dobu uchovávají plnou kontrolu nad svými digitálními aktivy a soukromými klíči. Operátor neposkytuje kustodální peněženky, finanční zprostředkovatelské služby, půjčky, staking, investiční poradenství nebo jakékoli jiné regulované finanční nebo platební služby mimo rámec výměny kryptoaktiv, jak je definováno MiCA.
Přístupem na tyto webové stránky nebo jejich používáním potvrzujete, že jste si přečetli, porozuměli a souhlasíte s těmito Podmínkami. Pokud nesouhlasíte s jakoukoli částí těchto Podmínek, musíte se zdržet používání Platformy.
Podání stížnosti je zdarma, a společnost zajišťuje rychlé vyřízení stížností v souladu se svými vnitřními pravidly.
Nespokojenost související s poskytováním služeb musí být vyjádřena bez zbytečného odkladu poté, co klient zjistí nedostatek ve výkonu, a nejpozději v období stanoveném příslušnými smluvními ustanoveními a právními předpisy.
Klienti mohou použít Formulář stížnosti, který je zveřejněn na webových stránkách společnosti, k podání stížnosti.
Společnost přijímá stížnosti podané následujícími způsoby:
Elektronicky – písemně na e-mailovou adresu:
Stížnost musí obsahovat následující informace:
Identifikační údaje stěžovatele (včetně jakéhokoli zástupce stěžovatele):
pokud je klient fyzickou osobou – jméno a příjmení, a adresa trvalého bydliště nebo kontaktní adresa;
pokud za klienta vystupuje zástupce, důkaz o oprávnění zastupovat klienta;
klientův / zástupcův kontaktní telefonní číslo a e-mailovou adresu;
důvod stížnosti a specifikaci služby, ke které stížnost směřuje, včetně podpůrných dokumentů, které dokazují tvrzení uvedená ve stížnosti.
Zákazník bude informován písemně bez zbytečného odkladu a nejpozději během 5 pracovních dní od data podání stížnosti o přijetí stížnosti a zda je přípustná.
Stížnost musí být prošetřena v přiměřené lhůtě a co nejdříve, ale nejpozději do 30 kalendářních dnů od data obdržení stížnosti. Tato lhůta může být prodloužena o dalších 30 kalendářních dnů. Čas potřebný na odborné posouzení je zahrnut v této lhůtě. Stížnosti jsou proto vyřizovány bez zbytečného odkladu.
Ve výjimečných případech, kdy společnost není schopna dodržet tento časový rámec, může být klient kontaktován, aby byl informován o prodloužení doby zpracování na nezbytnou dobu k prošetření případu, o očekávaném datu rozhodnutí a důvodech zdržení.
Pokud klient nesouhlasí s navrhovaným řešením, bude klient informován o možnosti postoupit stížnost Kanceláři finančního arbitra, České národní bance, a—pokud jde o záležitosti týkající se práva na rovné zacházení a ochrany proti diskriminaci—k Kanceláři veřejného ochránce práv (ombudsman), včetně relevantních kontaktních údajů dotčeného orgánu. Na právo klienta podat žalobu k soudu to nebude mít vliv.